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Filed under: C&C Zero:Hour / CnC Die Stunde Null

Neue Version (0.2) des Aceton Balance Mod

Wie ich soeben erfahren habe wird heute Abend eine neue Version des Aceton Balance Mod veröffentlicht. Nachdem in der ersten Version nur der Infantry / Cybrog General gepatch wurde, haben sich die Jungs vom Balance Team nun auch die anderen Generäle vorgenommen. Wie schon zuvor wurden alle Änderungen ausgiebig von hochklassigen Spielern getestet, um sicherzustellen, dass sie auch wirklich sinnvoll sind. Des Weiteren wurden von gestern auf heute auch wieder neu erschienene Cheats auf die Blacklist gesetzt und sind somit in Acetonspielen nicht mehr anwendbar.[MEHR]

Hier nun die Liste der Balance-Änderungen:

Balance Changes:

All USA:
Ambulance:
– Decreased heal rate to vehicles from 8 to 5 HP/sec

Battledrone:
– Increased heal rate from 5 to 10 HP/sec

Flashbangs:
– Increased primary damage from 25 to 35

All China:
Gatling Tanks:
– Increased Gatling Tank expierience to 0 – 80 – 200 – 300

All GLA:
Technicals:
– The primary weapon now use gat damage and no more commanche vulcan

USA:
– Composite Armor for Crusader increased back to +40%

USA Super Weapon General:
Aurora Alpha Bomber:
– Secondary attack damage decreased from 1000 to 900
– Secondary attack range decreased from 100 to 70

China Tank General:
– removed sublimial messaging from the Emperor Tank


Ausserdem wurden folgende Bugs behoben:

– Aurora Alpha Bomber now got the right Design

– Raptors and Stealth Fighters aren“t recharged in the air anymore when
buying the laser missile upgrade.

– Migs aren“t recharged in the air anymore when buying the napalm upgrade.

– The easy visible bomb truck concealed as an avenger bug is fixed.

– The computer didn“t always recognise the battlebus as a unit – this bug is
now fixed.

– The rockets of the Commanche Upgrade RocketPod now are red if the
commanche has reached
elite status.

– The map was sometimes slightly uncovered when building an avenger. This
bug is now fixed.