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C&C Tiberian Sun | Downloads: Maps

Installation

Um die Maps benutzen zu können, müsst ihr die jeweilige ZIP-Datei runterladen und in den Tiberian Sun Maps-Ordner entpacken. Wenn ihr die CnCNet-Version von Tiberian Sun nutzt müsst ihr diese endwieder in den Maps-Unterordner „Standard“ oder „Favorites“ entpacken (der „Favorites“ wird erstellt, wenn ihr das Spiel startet und eine Map auswählt, alternativ könnt ihr diesen Ordner auch selber erstellen).

Der Map-Ordner bei der CnCNet-Version ist hier zu finden: Laufwerk:\\TiberianSun_Online\Maps

Hinweis: Das Spiel darf im Hintergrund nicht laufen, da ihr sonst die Maps im Spiel nicht finden könnt.

Three for Tea

Autor: Unbekannt
Archiv: 3tea.zip
Spieler: 3
Beschreibung:

Zu dieser Map gibt es leider nur wenig zu sagen: Es ist eine Wüstenmap für drei Spieler, wodurch sie perfekt für einen 2vs1 oder für 1vs1vs1 ist.


Four Weights

Autor: RVMECH
Archiv: 4weights.zip
Spieler: 4
Beschreibung:

This is a 4 player Temperate map with equal but seperate starting positions. Economy is moderate and play is fast. There are two Civilian Hospitals in the center of the map..capture them for multiple upgrades and field position
Much attention was paid to AI pathfinding attributes. You will find it very difficult to beat AI’s at level 2 on this map..Good Luck Commander’s.


Bad Machines

Autor: Unbekannt
Archiv: badmachines.zip
Spieler: 2
Beschreibung:

Über diese Map ist leider recht wenig bekannt: Es eine wüstenartige zwei Spieler-Map mit einem abgestürzten Alien-Schiff in der Mitte. Die Map ähnelt stark der GDI-Missionsmap aus der Kampagne.


Basic Combat

Autor: RVMECH
Archiv: bcombat.zip
Spieler: 4
Beschreibung:

This map was originally a Team Alliance map for Yuri’s Revenge. It was modified and converted for use in Tiberiun Sun/Firestorm. A long high bridge has also been added. This will enable the AI to find its way across the scenario in skirmish mode.Lighting is set to .85 ambient(early evening). There are four old style C7C Advanced power plants on the map. They are capturable and will put out 20,00 power units when owned. There will also be 2 crates generated next to your base when the map starts..use them if you like,but the explosion crate has NOT been disabled.


Canopy

Autor: FinalMoon
Archiv: canopy.zip
Spieler: 4
Beschreibung:

This map is very well detailed and very well designed. Each player starts on a
plateau in one of the four corners of the map. The ground is covered in green tiberium and the only way to get to it is via one of the ramps at the four player’s base plateaus. There are several other plateaus in the „sea“ of tiberium that are covered by tiberium veins and can only be accessed via bridges from other vein plateaus and from the base plateaus. A
Small river run meandering down through the middle of the map, on the „floor“ and is bridged by several small bridges.


Canyon Run

Autor: RVMECH
Archiv: canyonrun.zip
Spieler: 4
Beschreibung:

This is a close quartered night map with moderate Tiberium. Not much room to build You may want to scout out your position before deploying your MCV.
Ai pathfinding is excellent even though the paths are relatively complicated for the AI.


Snow canyons

Autor: RVMECH
Archiv: canyonruns.zip
Spieler: 4
Beschreibung:

This is a close quartered night map with moderate Tiberium. Not much room to build You may want to scout out your position before deploying your MCV.
Ai pathfinding is excellent even though the paths are relatively complicated for the AI.


FS Cracks in the Sand

Autor: Unbekannt
Archiv: cracks.zip
Spieler: 4
Beschreibung:

Über diese Map ist nichts bekannt. Es ist eine Wüstenmap für maximal 4 Spieler.