Wie auf der Homepage der StarWars: Imperial Assault[/URL] -Zero:Hour -Modifikation zu lesen ist, wurde nun die Beta v1.1 released. Unteranderem hat Edan sich an einen neuen Installer zu schaffen gemacht, damit keine Installations-Probleme mehr auftreten. Da dies im Vergleich zu der v1.0 nicht die einzige Änderung ist, hat er eine „kleine“ Liste mit Neuerungen veröffentlicht.
– Rebel Mon Calamari Bombardment created
– Imperial Star Destroyer Bombardment should not crash…
– Rebel ComScan Specialist abilities coded and fully functional ingame
– T4-B Locomotor, Turret, 2nd Weapon, Recoil, and Damage models fixed/completed
– Smaller fonts adjusted so that it is legible for those with higher resolutions
– SWIX Rebel Superweapon fires properly
– Probot ability to attack disabled (was too cheap– we plan on implimenting a self-detonation weapon instead in the future)
– Created separate Multiplayer (MP) and Single player (SP) maps so that all maps work on multiplayer
– A-Wings, Y-Wings, Airspeeders eject 1 pilot (instead of 2) upon death
– New Super Imperial AI (an incredible challenge)
– Bunch of new Button/Cameo Images