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Filed under: Petroglyph

Neue Informationen

Nachdem EaW-FR vor kurzem Bilder zu Planeten postete (wir berichteten), hatten einige User entsetzt festgestellt, dass mehrere Planeten dasselbe 3D Modell benutzen und sich nur durch die Farbe der Texturen unterscheiden. Dazu hat sich Darth_Torpid-PG nun geäußert:

We have quite a few planet models in the game. We have generic ones for temperate, volcanic, desert, forest, urban, arctic and ocean. In cases where a planet was actually seen in the movie, we have a model for that specific planet. We also made unique models when the planet’s description was highly detailed in the EU lore (such as the half lit, half dark Ryloth or the potato-shaped Kessel). There is some repetition on planets that share similar landscapes, but overall the variety is there.

Demnach wird für Abwechslung gesorgt sein, da immerhin alle Planeten, die in den Filmen vorkamen und alle Planeten, die im EU (Expanded Universe) detailliert beschrieben wurden, ein eigenes Modell haben werden.

Außerdem hat Delphi-PG einige sehr interessante Infos zu den Einstellungsmöglichkeiten vor einem Skirmish match preisgegeben:[mehr]

Also, there is a toggle for pre-built structures on/off.
Players can also set starting cash, toggle on/off starting units, turn off heroes, set victory condition, etc.

Keep one thing in mind, if there are balances issues, we will address them. Having worked on RTS games for more than 10 years, we fully expect issues to arise. To keep the fans happy, it comes down to how quickly we can fix them. We’ll do our best…


“As the Petro multiplayer designer I will promise you one thing. I will be online everyday playing games and taking notes. Improvements will come.

Man wird also allerlei Einstellungsmöglichkeiten haben. Und wer weiß, vielleicht trefft ihr Delphi ja online 😉