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Filed under: C&C 3 Tiberium Wars

Patch 1.07 – Changelog veröffentlicht

In den offiziellen C&C Foren hat der Community Manager APOC nun die Balance Änderungen zu Patch 1.07 veröffenlicht. Leider wird immer noch kein genaues Release Date für den Patch genannt. Hier nun die Balance Changes: (Es wird auch eine wichtige Bug und Anti Cheat Änderungen geben):

Mothership (Speed 15% faster and now takes 8 seconds to deploy onto the signal transmitter after being cast, explosion chain reaction now has a 50% longer delay)

Pitbulls (Health reduced by 15%, mortar upgrade now has a large scatter radius)

Buzzer Hive selling (Sell now only gives 1 buzzer (from 3) when sold)

Harvesters drop off their load more intelligently after finishing a Tib Field.

NOD Harvesters have speed increased to match gathering rate of other faction Harvesters

Defense Structure change (can only be built on construction yard queues) (meant to stop defensive structure crawling and OP)

Für alle die, die des Englisch nicht mächtig sind, gibt es in diesem Thread des United Forum eine Übersetzung.